czwartek, 21 kwietnia 2016

CANDY !!!

przy okazji mojego 1001 postu - dzisiaj - teraz :) 

OGŁASZAM CANDY :)
 
DO WYGRANIA TO CO NA OBRAZKU "candowym", czyli:

kartka wykonana przeze mnie, 5 papierów 30x30, 5 papierów 15x15, 5 serwetek do wykorzystania do decoupage ( 4 z lawendą i 1 ze wzorem folkowym), 5 metalowych zawieszek, 5 ćwieków, 5 wstążeczek po 3 m, 5 kwiatków własnoręcznie robionych, naklejki "puchatkowe", garstka piórek różowych oraz pudełeczko -serduszko z 3 przyborami :) ręcznie przeze mnie dekorowane metodą decoupage :) 


ZAPRASZAM :) 


zasady:
1.Candy trwa do 21-05-2016 
2. Miło mi będzie gdy zostaniesz obserwatorem mojego bloga:)
3. Należy zapisać się do załączonego InLinkz ( mam nadzieję że udało mi się to zrobić prawidłowo i że zadziała )
3a. Jeśli InLinkz nie zadziała proszę Was o wpisy w komentarzach i numerowanie się kolejno dla ułatwienia losowania - dziękuję :)
4. Podlinkujcie obowiązkowo tego posta z zdjęciem CANDY na swoim blogu w pasku bocznym
5. Zajrzyjcie tu koniecznie 25-05-2016, bo ogłoszę zwycięzcę ! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za słów kilka pozostawionych poniżej:) / Gracias por tu comentario :) / Thanks for some words :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...