wtorek, 16 sierpnia 2011

Bez dziurkacza

No cóż ... wena to może i przybyła, ale dziurkacz mi się zepsuł :((((  o- ten

chyba się zemścił - bo "idzie" do mnie już nowy ... http://crafts.hopmart.pl/page_product/pl/MARTHA_PUNCH_DEEP_FLORAL_VINE, ale trochę mi posłużył... póki co, bez dziurkacza ... chwilowo tworzę... Pewnie, że mam inne ale leżą w kącie ... czy Wy też macie swoje ukochane "przydasie", podczas gdy inne leżą... i leżą ...:) ??
A MOŻE MACIE JAKIŚ POMYSŁ NA NAPRAWĘ TEGO, KTÓRY MI SIĘ ZEPSUŁ ???? ech... poszła dźwignia... no i tyle... lutowanie chyba nie ma sensu bo będzie się "odklejało"...
Pozdrowienia za to ślę słoneczne !:)))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za słów kilka pozostawionych poniżej:) / Gracias por tu comentario :) / Thanks for some words :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...