środa, 17 października 2012

mój ulubieniec :) RUDZIK :)

Rząd – wróblowe, Rodzina – drozdowate. Przylatuje od marca do kwietnia, a odlatuje od września do listopada. Wędruje nocą, zimuje w Europie zachodniej i basenie Morza Śródziemnego. 

Więc jeszcze przez miesiąc może u mnie pogości, żywi się drobnymi bezkręgowcami – głównie owadami, ich larwami, dżdżownicami, pająkami i ślimakami.

Zamieszkuje krzewy, przebywa często na ziemi i towarzyszy w pracach ogrodowych licząc na pokarm. POTWIERDZAM :) ODWAŻNY !!! A JAK POZUJE DO ZDJĘĆ!? :)))
Skoro się tu pokazuje to znaczy, że to już jego teren:) czyli jesteśmy sąsiadami. Podobno śpiewa nawet po godach wyznaczając swoje terytorium, inne osobniki osiedlają się wtedy dalej....







5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia:)
    Jakoś nigdy nie udało mi się go cyknąć a czasem go widuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzę , że powieksza się grono super sąsiadów!koniecznie musisz wymyśleć mu imię...bo jak to sąsiad bez imienia??

    OdpowiedzUsuń
  3. Też takie do mnie przylatują, ale taaaaaaaaakich zdjęć
    nie mam.Faktycznie musi mieć imię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka pozostawionych poniżej:) / Gracias por tu comentario :) / Thanks for some words :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...