piątek, 11 stycznia 2013

7 day PHOTO CHALLENGE {january} – day4:)

Dziś z opóźnieniem prezentuję moją interpretację szczęścia 
a zdjęcie podczas spaceru robione...
Szczęśliwi rodzice, którzy mają czas na odprowadzanie dzieci do przedszkola 
TAKIM ŚRODKIEM TRANSPORTU:)! 
czyż nie?!:))
więcej szczęścia na blogu www.senmai.pl

mam prośbę: 
jeśli będziecie miały problem z wpisaniem komentarza pod tym postem, 
BARDZO WAS PROSZĘ O INFORMACJĘ 
NA MAILA...DZIĘKUJĘ ...
uwaga!!!
WYSTĄPIŁY U MNIE NA BLOGU PROBLEMY Z ODPISYWANIEM
 NA WASZE KOMENTARZE... ( OKNO JEST NIEAKTYWNE)
CZY KTÓRAŚ Z WAS MIAŁA PODOBNY PROBLEM? 
NIE WIEM JAK GO ROZWIĄZAĆ:(((

3 komentarze:

  1. i ja mogę pisać, choć nie wiem jak pomóc, byś i Ty mogła pisać :/

    a zdjęcie bardzo radosne uczucia wywołuje :) Życzę i Tobie, by szczęście Ci towarzyszyło, nie puszczało Twej łapki, ani na chwilę,
    by nastąpiło TO na co czekasz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki , ja też już mogę pisać :) oo:))i dziękuję za życzenia...

      Usuń

Dziękuję za słów kilka pozostawionych poniżej:) / Gracias por tu comentario :) / Thanks for some words :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...