czwartek, 7 marca 2013

7 Day PHOTO CHALLENGE {March} – Day 2 i 3

Trochę z opóźnieniem...
do bloga MAI 
 przedstawiam Wam NIEBIESKIE...
Jak już pewnie wiecie, mam bzika na jego punkcie...
Mam prawie wszystko, od kubków, miseczek:) aż po torebkę, ręczniki, ukochany kocyk,
ful ciuchów i nawet rakietę do tenisa oraz budzik :))
oczy także mam niebieskie :)

 natomiast MIĘKKIE- to są moje ukochane misiaki :))

pozostałe niebieskie i miękkie - podglądniecie u  MAI klikając w powyższe podkreślenia

7 dni wyzwanie foto_baza2_s550

2 komentarze:

  1. To nic, ze późno, ważne, że dołączyłaś do zabawy.
    Niebieska Pani :).

    OdpowiedzUsuń
  2. uhuh a ja prawie nic prócz jeansów i wielkiego wełnianego swetra nie mam niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słów kilka pozostawionych poniżej:) / Gracias por tu comentario :) / Thanks for some words :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...