niedziela, 28 kwietnia 2013

PASZTET Z SOCZEWICY W TOWARZYSTWIE MARCHEWKI :)

obiecałam tydzień temu przepis na pasztecik do bułeczek :) I OTO ON 
a przepis pochodzi z gazety Biedronkowej :)

składniki: 

200 g suchej czerwonej soczewicy
4 marchewki
1 cebula
2-3 jajka
przyprawy, moje ulubione to : pieprz, sól, papryka słodka, kminek, kurkuma, kolendra
1 ząbek czosnku
olej do smażenia

Soczewicę ugotować, aż rozpadnie się na miękką papkę, ok 20-30 min. Odsączyć.
Marchewkę zetrzeć na tarce o dużych oczkach a cebulę pokroić w kostkę. 
Marchewkę i cebulę usmażyć na oleju na średnim ogniu ok. 10 minut. 
Następnie doprawić solą, pieprzem, papryką, przeciśniętym przez praskę czosnkiem i kolendrą. 
Smażyć jeszcze chwilę, a następnie wymieszać z odsączoną soczewicą i jajkami. 
Doprawić pozostałymi przyprawami ( kminek, kurkuma)

Masę przełożyć do wyłożonej papierem do pieczenia, podłużnej formy ( ja wysmarowałam blaszkę masłem i posypałam bułka tartą) 
Piec w piekarniku nagrzanym do 190 st. ok. 45-50 minut. 
SMACZNEGO !!! 



1 komentarz:

Dziękuję za słów kilka pozostawionych poniżej:) / Gracias por tu comentario :) / Thanks for some words :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...